TRWA REKRUTACJA NA STANOWISKO STREETWORKERA
W ramach Programu Aktywności Lokalnej w Gminie Bytom
Wniosek o dofinansowanie WND-RPSL.09.01.05-24-0028/20-003, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa: IX. Włączenie społeczne, działanie: 9.1. Aktywna integracja, poddziałanie: 9.1.5. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Streetworker
Miejsce pracy: BYTOM
Wymiar pracy: od poniedziałku do piątku, okazjonalnie w weekendy, 40h tygodniowo, umowa do końca 2022 roku.
Drodzy pasjonaci, dorośli kochający dzieci i młodzież.
Szukamy 2 streetworkerów, którzy od stycznia 2021 podejmą się realizacji działań w Bytomskiej Ambasadzie nieMożliwego. (Siedziba projektu Pl. Karin Stanek 1 Bytomskie Centrum Kultury).
O projekcie
Bytom stał się miejscem, w którym możemy dbać o rozwój Ambasadorów nieMożliwego. Dzięki warsztatom rozwijającym talenty i pasje, umiejętności osobiste i społeczne, wyposażamy dzieci i młodzież w oręż, dzięki któremu mogą tworzyć świat przepełniony marzeniami i radością. Codziennie przekraczając swoje granice tworząc swoją lokalną Ambasadę nieMożliwego.
Jako nasz streetworker będziesz:
- Diagnozować wskazane w projekcie tereny,
- Nawiązywać kontaktów z dziećmi i młodzieżą oraz z lokalną społecznością,
- Organizować i współtworzyć zajęcia animacyjne (6 projektów do końca 2022 roku),
- Organizować i współtworzyć placówkę dziennego wsparcia dla dzieci i młodzieży w miejscu realizacji zadania: Bytomskie Centrum Kultury,
- Rekrutować dzieci i młodzież na warsztaty w ramach półkolonii letnich i zimowych oraz na warsztaty w ramach animacji w środowisku lokalnym,
- Pomagać trenerom w organizacji warsztatów i półkolonii,
- Realizować bieżące zadania zlecone przez Koordynatora projektu,
- Brać udział w spotkaniach kadry i w superwizji.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe: na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo – wychowawczą lub na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi lub kursami w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej, terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach
- lub co najmniej wykształcenie średnie plus udokumentowany co najmniej 5-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kategorii B,
- szczególne zainteresowania i umiejętności, którymi można „zarazić” dzieci,
- umiejętność łatwego wchodzenia w środowisko,
- doświadczenie w pracy ulicznej lub pracy metodą małych projektów,
- zaangażowanie, konsekwencja, autentyczność, poczucie humoru i otwartość
Na co możesz liczyć:
- na współpracę z zespołem trenerów i superwizorem rozwijającą Twoje kompetencje pedagoga ulicznego i osobiste,
- dostęp do know how autorskiego programu profilaktycznego Ambasadorzy nieMożliwego.

Cel projektu
Finansowanie
